Libor Ulovec Hvězda, tyje z toho, ale diváci ho žerou.

Jeho herecký rejstřík se již vryl do paměti nejednoho diváka. Libor totiž používá vrývací techniky bojovníků stylů kung-fu, wu-šu a taj-fun, eventuelně zničujícího ka-mi-ka-dze. Ale čerpá také ze škol Stanislavského či Artauda. Někdy tak vehementně, že jeho herecké vědro narazí na hereckého dno těchto hereckých studní a nabere i kal kalovitý. Kvalita Libora však tkví v tom, že tento šlem umně od čiré tekutiny odděluje. Občas tak činí přímo při představení, ale jen rýpal by k této větě přidal slůvko bohužel. Neboť herec je při této činnosti roztomilý. Vedle toho prokazuje svoji jakost také notami, respektive tóny, neboť je autorem většiny zhudebnění někdy nepříliš rytmických textů Jakuba Kolára. A když už je Libor zhudební, také si je s chutí zazpívá, což v inscenaci působí jako příval osvěživé vody, kterým se však občas zalkne i samotný interpret. Mnozí diváci tonou s ním, ale jsou vzápětí zachráněni proslulým Liborovým gestem pravou rukou, jež se vyznačuje tím, že nelze vylíčit.

Pipkins: „Přehlížet tuto robustní entitu by bylo čirým zoufalstvím už pro její materiálně-duchovní proporce. Proto se na Ulovce rád dívám, neb vím, že nelze jinak. A kde nelze jinak, je nutno vzkřiknout Ať žije!“

Nechte se nalákat na Liborovo samostatné představení Svou vlastní ženou amerického autora Douga Wrighta.

Libora Ulovce můžete vidět v následujících rolích: